Bavaro - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van jeremy muller - WaarBenJij.nu Bavaro - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van jeremy muller - WaarBenJij.nu

Bavaro

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg jeremy

17 December 2017 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Gisteren een mooi hokkie geboekt bij boeking.com in Bavaro 18 km verder op.
Of het mooi is moeten we nog maar afwachten want dit viel ook tegen.
Goed nu nog even naar de bushalte.
Nee he er gaat hier geen bus alleen een taxi voor 40 dollar.
Ons dronken dropje wilde dat ook wel voor ons doen, ah wat lief, ja wel voor die 40 dollar.
Nou dacht het ff niet.
We hebben wat mensen ontmoet die even verder op in een tentje slapen bij een hostel.
Daar spreken ze prima Engels, dus maar even informeren wat zij weten over het vervoer.
Met alle liefde werden we geholpen, zij zeiden ook dat er geen bus ging, maar ze wilde wel een taxi regelen waar ze goed contact mee hebben voor 30 dollar.
Kijkt scheelt toch weer 10 dollar.
We hebben onze koffers gehaald en hebben daar gewacht tot onze taxi kwam.

Na 18 km werden we in een toeristisch plekje afgezet bij ons appartement.
We hebben een super mooie kamer, en een huiskamer met keuken voor ons alleen.
We zitten wel iets boven ons budget maar hier zijn wel winkels en restaurantjes, en strand 5 min lopen.

Gelijk maar even rum en eten ingeslagen want ja dat is ook nodig.
Daarna even naar het strand beetje bij kleuren.
Jeetje ik val hier niet eens op met mijn dikke reet, er lopen hier gedrochten daar word je bang van.

Het is hier wel allemaal hotels aan het strand, maar we hebben een mooi rustig plekje gevonden met schaduw voor mijn mannetje.
Om half 1 is het voeder tijd dan loopt het hele strand leeg, want alles is inclusief.
En dan heb je het hele strand voor jezelf.

s´avonds onze yhatzee competitie weer opgepakt, met natuurlijk een heerlijk rummetje.
Na 2 potjes zeg ik tegen Jeremy, we zijn hellemaal laat zeker vandaag, kijkt hij me appelig aan en zegt ik weet het niet hoor maar het is pas 10 voor 7.
Moet nog even wennen aan het tijd verschil denk ik haha.

Vandaag hebben we nog maar even 2 nachten bij geboekt.
Ik ben best wel trots op mezelf want heb alles in het spaans gedaan en heb er 6 euro per nacht af gekregen.
Jeremy stond wel even te kijken.
Maar heb hier ook thuis hard op geoefend, vooral het woordje descuento wat korting betekend.
Ik begin het al een beetje te leren, maar valt niet mee als je geen talen knobbel heb.
Er spreekt bijna niemand Engels dus je moet wel.
Over 2 dagen gaan we naar een andere locatie, nu nog even uit pluizen hoe we er gaan komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Punta Cana

tochweersamenopreis


Recente Reisverslagen:

21 Januari 2018

nog steeds in Costa Rica

17 Januari 2018

Baranca

09 Januari 2018

Quepos

05 Januari 2018

laatste dag Cahuita

02 Januari 2018

Costa Rica cahuita
jeremy

Actief sinds 18 Okt. 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 6122

Voorgaande reizen:

10 December 2017 - 01 Mei 2018

tochweersamenopreis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: