laatste dag Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van jeremy muller - WaarBenJij.nu laatste dag Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van jeremy muller - WaarBenJij.nu

laatste dag Cahuita

Blijf op de hoogte en volg jeremy

05 Januari 2018 | Costa Rica, Cahuita

We zijn verhuisd en hebben een privé keuken, dit is een 2 pits gasstel buiten, met grote koelkast.
Maar we zijn er blij mee want kunnen lekker zelf koken, dit hebben we uitgebreid gedaan.
Lekker groenten en aardappeltjes en vlees.

Het weer blijft klote, regen en af en toe half uurtje droog dit schiet niet op.
Je kan weinig doen, ik ben al blij dat we de eerste dag door het nationaal park hebben kunnen lopen, en toch nog wat gezien hebben.

We willen nog naar het volgende plaatsje hier 15 km verder op.
Even naar het station om te vragen hoe laat de bus gaat.
Ik in het Spaans ja dit gaat steeds beter en de zin kwam er vloeiend uit.
Jeremy stond echt weer te kijken.
De man antwoorde natuurlijk ook in het Spaans, en ja zo ver ben ik nog niet.
Die cijfers heb ik nog niet onder de knie.
Jeremy lag in een deuk en die man kon er ook wel om lachen.
Ja je probeert het toch anders leer je het nooit.

Goed nog even boodschappen gedaan bij de buurt super en weer door de regen terug, dit is maar 5 min lopen hoor.

Anton onze eend hier kwam al kwispelend aan lopen want die dacht ahh vreten.
Deze eend zit hier bij ons resort, maar niemand kijkt naar hem om.
En ja Wendy de dieren vriend voert hem wel.
Hij is nu al zo tam dat hij uit mijn hand eet en ik kan hem aaien, leuk toch.
Je moet toch wat doen met die regen.

Later op de dag maar weer een spelletje jatzee gedaan, die nu een beetje beginnen te vervelen.
We hebben naar het weer bericht gekeken, en de eerst 14 dagen is er alleen maar regen.
En dit is de zomer perioden, dus zou veel droger moeten wezen, nou niet dus.
Deja vu met verleden jaar zelfde tijd op de Filipijnen, alleen maar regen.

Het volgende plaatsje gaat het niet worden en Panama ook niet want dat ligt 50 km verder op en het weer is het zelfde als hier.
We gaan nu naar de andere kant van Costa Rica daar regent het wat minder als het goed is.
Ja we willen toch wel wat gaan doen en zien., hier zitten wachten 2 weken heeft geen zin.

Vandaag de buskaartjes gekocht naar San Jose, daar hopelijk een aan sluiting naar de volgende plaats.
Dit gaat een lange dag worden zo een 8 uur onder weg.
De blog word er zo ook niet erg interessant op om te schrijven en te lezen.
Maar hopelijk het volgende verhaal wat meer actie.

• 07 Januari 2018 - 13:19

André :

Mooi kut jer al die regen .. maar na regen komt zonneschijn . Dus positief blijven . Nou hier nog geen drup gezien . Alleen snachts wat koud 19 _20 graden . Kop slaapt onder 2 dekens ha ha ok gr dre . Ik hoop voor jullie dat het weer gouw opknapt tot horens

• 08 Januari 2018 - 19:53

Wil:

Zullen we ruilen hier vriest het lekker koud met oostenwind