don det pakse - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van jeremy muller - WaarBenJij.nu don det pakse - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van jeremy muller - WaarBenJij.nu

don det pakse

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg jeremy

06 Februari 2017 | Laos, Don Det Tok

De laatste dag op Don Det zijn we de 2 eilanden gaan rond fietsen.
We kwamen bij een mooie waterval en reden door leuke gehuchtjes.
Je merkt gelijk het verschil met de kinderen hier of bij het resort.
Hier zien ze er vies uit met kleding vol gaten.
De 2e waterval was niet zo geweldig, maar ik had weer geluk dat er monniken aan het zwemmen waren.
We konden ook nog van het ene eiland zo naar cambodja kijken.
Hier zouden zoetwater dolfijnen zitten, jammer genoeg niet gezien.
Na een dag op de fiets en geen reet meer over, toch een hele leuke dag gehad.

Pakse.
We zijn nu maar met de vip bus terug gegaan ipv de oude tuk tuk.
Ook dit was toch even anders dan wij gehoopt hadden.
Het begon al bij de bootjes, wij werden in een bootje gezet met nog wat andere.
Bootje was vol maar er gebeurde niks, na een half uur vragen waarom we niet gaan.
Er is niemand die de boot kan varen, ach ja we wennen er al aardig aan, en druk maken heeft echt geen zin.
Eindelijk daar gingen we dan.
Bij de bus ging ook alles goed, tot dat die lieve man steeds zijn ogen dicht deed, jezus hebben wij dat weer.
Ik heb de man aangesproken en gezegd dat ik hem in de gaten hield.
Ook mij hield hij in de gaten of ik wel keek, ja hallo je speelt ook met mijn leven.
Gelukkig heel aangekomen in Pakse.

Daar vlak na de motor verhuur bedrijf een kamer gevonden en gelijk een motor voor de volgende dag geregeld, dan gaan we een loop maken van 2 dagen 220 km.
Zo na een heerlijke douche en wat te hebben gegeten zijn we naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Don Det Tok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2017

Kauala lumpur

24 April 2017

Tioman

24 April 2017

Tioman

08 April 2017

Kuantan en Mersing

05 April 2017

Redang, Terengganu en Marang
jeremy

Actief sinds 18 Okt. 2016
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 6210

Voorgaande reizen:

10 December 2017 - 01 Mei 2018

tochweersamenopreis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: